MDM Business & Services is in 2007 opgericht door Melania Cojocaru, die meer dan 25 jaar ervaring heeft in de branche, en wordt ondersteund door een groot netwerk van ervaren medewerkers.
Deze ervaring betekent dat we, naast gespecialiseerde schoonmaak, ook het onderhoud kunnen verzorgen van semi-industriële of administratieve panden, kantoren, scholen, winkelcentra en diverse bouwoplossingen.
Melania's passie wordt doorgegeven aan al onze medewerkers door haar enthousiasme en diepgaande kennis van de verschillende aspecten van schoonmaak en onderhoud.
De selectie van ons personeel stelt ons in staat om u een breed scala aan diensten en werkzaamheden aan te bieden.
Onze missie is duidelijk: we zetten ons in om reinigings-, onderhouds- en bouwdiensten van de hoogste kwaliteit te leveren, met behulp van moderne methoden, ultramoderne apparatuur en milieuvriendelijke producten.
1: Toezicht
Het werk van onze inspecteurs is gebaseerd op regelmatige bezoeken op locatie, willekeurige en onaangekondigde controles bij aannemers en coaching van werknemers.
Deze taken worden aangevuld met interne rapportage en de implementatie van corrigerende maatregelen om de kwaliteit van het werk te verbeteren.
2: Kwaliteitscontrole
Inspecteurs voeren controles uit op een aantal verschillende niveaus: ze controleren het werk van degenen die het werk uitvoeren, maar ook het gebruik van producten en de manier waarop het werk is georganiseerd.
De inspecteur neemt, net als een coach, onmiddellijk de corrigerende maatregelen in aanwezigheid van het schoonmaakpersoneel en zorgt ervoor dat ze correct worden uitgevoerd.
Deze manier van werken stelt ons in staat om de kwaliteit van ons personeel effectief te verbeteren, waardoor we streven naar een continue verbetering van de algehele kwaliteit van ons werk.
3: Communicatie
Voortdurende dialoog met onze klanten is ons leitmotiv en helpt ook om de kwaliteit van ons werk te verbeteren.
De dagelijks uit te voeren taken worden door onze klanten vastgelegd in een takenboek, afgetekend door de klant na voltooiing en regelmatig gecontroleerd door onze inspecteurs.
Er worden regelmatig werkbesprekingen met de klant gepland om de kwaliteit van het werk en de algemene tevredenheid van de klant te beoordelen.
4: Klachtenbehandeling
Ondanks alle zorg die we besteden aan de kwaliteit van ons werk, speelt de menselijke factor een overheersende rol en kunnen er fouten optreden bij de uitvoering van taken.
Wanneer er een klacht ontstaat, zorgt MDM Business & Services voor een structuur en procedures om ervoor te zorgen dat deze zo snel en efficiënt mogelijk wordt afgehandeld.
De afhandeling van klachten door MDM Business & Services is voor ons een essentiële kwaliteitsmaatstaf.
5: Kwaliteitsrapport
Dit maandelijkse rapport bevat alle statistische gegevens over de stiptheid van het schoonmaakpersoneel, de tijd die nodig is om taken af te ronden, de kwaliteit van het uitgevoerde werk, het aantal werknemers en het aantal klachten en de genomen corrigerende maatregelen.
Dit rapport wordt bij elke coördinatievergadering aan de klant gepresenteerd en eventuele opmerkingen worden genoteerd..
© All rights reserved
Proudly presented by CLO’zer